Παραίτηση Γραμματέα της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

on Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

του Αλέξανδρου Αλεξάκη 

Η απόφαση μου να παραιτηθώ από το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, το οποίο στήριξα με συνέπεια επί πολλά έτη, ανταποκρινόμενος πάντα στις αρχές και τις αξίες της 3ης Σεπτέμβρη, δεν ήταν εύκολη. 
 Η διαδρομή μου στο πέρασμα του χρόνου, είχε διακυμάνσεις. 
Έζησα χαρές και πικρές, νίκες και ήττες, ικανοποίηση, δικαίωση προσπαθειών – απογοητεύσεις και συγκρούσεις. 
 Υπήρξαν στιγμές, κατά τις οποίες η στάση ζωής, οι αξίες και οι αρχές μου συγκρούσθηκαν, με τις πολιτικές κατευθύνσεις του πολιτικού μου χώρου. 
 Υπήρξαν στιγμές που σκόνταψα, έπεσα και ξανασηκώθηκα. Πήρα κουράγιο, άντεξα και συνέχισα, γιατί θεωρούσα καθήκον μου, την υπεράσπιση των αρχών μας και των αξιών μας. 
Υπήρξαν στιγμές απαξίωσης της ιστορίας μας στις οποίες εναντιώθηκα, οραματιζόμενος μια κοινωνία δίκαιη και δημοκρατική. 
Δεν μετανιώνω για αυτή μου την διαδρομή και πορεία. Το ΠΑΣΟΚ, όμως, έπαψε δυστυχώς να αποτελεί μήτρα παραγωγής γόνιμης πολιτικής. Δεν είμαστε δογματικοί, γιατί το ενδιαφέρον μας, η στάσης μας και η επιλογή μας, πρέπει να διακρίνεται από πολιτική ουσία και περιεχόμενο. 
Ήρθε η ώρα, να ξεκαθαρίσουμε, τι υπηρετούμε και τι αντιπαλεύουμε. 
Ένας κύκλος κλείνει και ένας καινούργιος ανοίγει.
Θα είμαι παρών στην νέα προσπάθεια διαμόρφωσης μίας ισχυρής δημοκρατικής πολιτείας. Σε μία νέα πορεία για τον τόπο, συνεχίζοντας τις προοδευτικές μεταρρυθμίσεις που βρίσκονται σε τέλμα μέσα από της γραμμές του «Κινήματος Δημοκρατων Σοσιαλιστών». 
Θα αγωνιστώ για να εκφράσουμε ξανά τις κοινωνικές ομάδες των μη προνομιούχων Ελλήνων. 
Θα αγωνιστώ για τον πολίτη συμμέτοχο στην μεγάλη προσπάθεια της χώρας για ουσιαστικές αλλαγές. 
Απευθύνω κάλεσμα, προς όλους τους Κερκυραίους, προοδευτικούς πολίτες που θέλουν να μιλήσουν, να αγωνιστούν και να δουλέψουν, για την απελευθερωμένη «Μεταπελατειακή Ελλάδα». Τους καλώ να πάρουν μέρος στις ανοιχτές συμμετοχικές διαδικασίες του Κινήματος των ∆ημοκρατών Σοσιαλιστών. 
Ας ξανακάνουμε τα πιστεύω μας πράξη. Ας ξαναπιστέψουμε στις αξίες της Δημοκρατίας και του Ανθρωπισμού.
Π ά μ ε !